Κυριακή 7 Ιουλίου 2019

Best of της ΝΔ γι' αυτήν την εβδομάδα (κι από αύριο ο θεός να μας λυπηθεί) ...


Ντόρα: "Η πρώτη νάρκη που μας αφήνει ο Τσίπρας είναι η ΔΕΗ, η δεύτερη είναι οι αστικές συγκοινωνίες" ... Εντάξει, Θοδώρα, το καταλάβαμε. Πρώτα θα πουλήσετε την ΔΕΗ και μετά τις αστικές συγκοινωνίες. Πάντως, εσύ που είσαι και κάμποσο μεγαλύτερη, θύμισε στον αδερφούλη σου εκείνη την ιστορία με τους Σταμουλοκολλάδες. Ξέρεις από τότε που ήταν πρωθυπουργός ο μπαμπάς σου. Αλήθεια, τον μπαμπά σου ο Σαμαράς τον έφαγε ή τον τσάκισαν τα λεωφορεία της ΕΑΣ;;;

Φωτεινή Πιπιλή: "Οι συνταξιούχοι είναι μια κακομαθημένη κατηγορία της κοινωνίας" ... Φωτεινούλα, έχεις καμιά ωραία θεία, να σου πω κάτι για τον κώλο της;;; Άει στον διάολο, παπαρόμυαλη, που θα πεις την μάνα μου κακομαθημένη στα 83 της. Και -πού 'σαι;- "κατηγορία της κοινωνίας" να σε πουν τα εγγόνια σου, αγράμματη ...


Ντόρα: "Χρειαζόμαστε καθαρή εντολή από τους πολίτες ώστε να κριθούμε για τις αποφάσεις μας" ... Βρε Θοδώρα μου, δεν κριθήκατε το 2015, μ' εκείνο το 18%;;; Γιατί επιστρέψατε και, μάλιστα, ζητώντας αυτοδυναμία;;; Για να μας ξανασκοτίσετε τα μέζεα;;;

Θάνος Πλεύρης: "Στις 8 Ιουλίου τελειώνει η ανομία, τελειώνουν τα άβατα, παραδίδουμε την πλατεία Εξαρχείων στους κατοίκους της" ... Είδατε τσαγανό ο Θανούλης;;; Τόλμησε και πήγε στα Εξάρχεια, λέμε! Έστω κι αν πήγε στις 5 το πρωί, πριν ξυπνήσουν τα κοκόρια. Και μίλαγε και ψιθυριστά, μη και τον ακούσει κανείς. Και κοίταζε συνέχεια γύρω μη και τού 'ρθει καμιά απρόσμενη. Θανούλη, δεν ξέρω για τους κατοίκους αλλά εσύ ούτε σε φωτογραφία δεν πρόκειται ποτέ να δεις Εξάρχεια. Βλέπω τα καλόπαιδα να βγάζουν περίπολα και να σε περιμένουν στην γωνία.Να, αυτά τα ωραία χάνουμε εμείς οι επαρχιώτες. Βρε μαλακιστήρι, στα Εξάρχεια πάει ελεύθερα όποιος θέλει, όποια ώρα θέλει. Άβατο είναι μόνο για τους φασίστες, γκέγκε;;;

Μπάμπης Παπαδημητρίου: "Θα χρηματοδοτήσουμε τις τράπεζες από το μαξιλάρι των 37 δισ. και θα μπούμε σε πιστοληπτική γραμμή στήριξης" ... Ώπα, Μπάμπη μου, γιατί ανατρίχιασα ο φιλελές! Η "πιστοληπτική γραμμή στήριξης" δεν λέγεται με μια λέξη "μνημόνιο";;; Α, Κούλη θα σε μαλώσω γιατί αυτά δεν μας τα είπες! Και πες στα μαλακισμένα που έχεις υποψήφιους, να μην ανοίγουν το στόμα τους γιατί θα σε χαντακώσουν. Αρκετές παπαριές λες μόνος σου ...

Κούλης: "Με αναγνωρίζουν γι' αυτό που είμαι και όχι επειδή είμαι ο γόνος μιας πολιτικής δυναστείας" ... Κοινωνιολογική ψυχολογία. Τώρα, βέβαια, έτσι που τα λες, αναρωτιέμαι αν θα ήσουν αυτό που είσαι αν δεν ήσουν γόνος πολιτικής δυναστείας. Για ρώτα και τον Καραμανλή, να μας πει την γνώμη του. Α, ρώτα και το ζαβό του Ανδρέα ...

Κούλης: "Οι επιχειρησιακές συμβάσεις προστατεύουν τους εργαζόμενους ... αν οι εργαζόμενοι δεν ήσαν ευχαριστημένοι, δεν θα τις υπέγραφαν" ... Κοινωνιολογική εργατολογία Παιδί μου, είσαι ντιπ ούφο;;; Ξέρεις έστω μία επιχείρηση που να έφτιαξε επιχειρησιακή σύμβαση παίρνοντας υπ' όψη τα αιτήματα των εργαζομένων της; Σύμφωνα με το απλούστατο "ή υπογράφεις ή απολύεσαι" φτιάχνονται όλες....

Κούλης: "Το θέμα είναι να πηγαίνουν όσο το δυνατόν λιγότεροι στα νοσοκομεία" ... Ε, ναι, ρε παιδιά, πηγαίνετε και κάπου αλλού! Υπάρχουν και τα μουσεία, υπάρχουν και τα θέατρα.... υπάρχουν και τα νεκροταφεία, βεβαίως-βεβαίως....

Κούλης: "Δεν μπορούμε να κάνουμε μαγνητική για ψύλλου πήδημα" ... Κοινωνιολογική ιατρική. Άρπα την, κύριε έλληνα που και για το συνάχι κάνεις μαγνητική! Ναι ρε, μ' αρέσει κι εμένα να βαράνε οι μαγνήτες στα μηνίγγια μου μισή ώρα και αλλά εγώ πάω για μαγνητική κάθε 45 - 50 μέρες, όχι κάθε 15 που πας εσύ ...

Κούλης: "Ήμουν και ένα ατύχημα, δεν προβλεπόταν τέταρτο παιδί στην οικογένειά μας" ... Κοινωνιολογική ατυχία. Άλλος γάμησε, άλλοι πληρώνουν. Εμείς το πάθαμε το ατύχημα, παλικάρι μου, εσύ καλά την έχεις βολέψει. Ας όψεται η μάνα σου, που δεν ήταν καλή στην αριθμητική και δεν μέτρησε σωστά τις ημέρες ...
Ώχου παναγία μου, τι μας περιμένει ...

 
Γιάννης Πρωτονοτάριος Από ανάρτηση στο fb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου