Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Το τελευτίο μου ρεπορτάζ στην Πάρο την ημέρα του ΟΧΙ

Το τελευταίο ρεπορτάζ μου την μέρα του OXI, τελευταίο και για όλα τα άλλα, για εκδηλώσεις, ποδόσφαιρο, παιχνίδια, για την καθημερινή ζωή, δραστηριότητες στο λιμάνι, τα πορτρέτα ...
Φεύγοντας από την Πάρο...
Φεύγω, μετά από 9 χρόνια μόνιμος κάτοικος στην Πάρο, μετά από 9 χρόνια εχω κάνει περισσότερες από
500.000 φωτογραφίες και 105 φωτογραφικά βιβλία
- με περισσότερες από 110.000 φωτογραφίες - στο αρχείο μου.
Το έχω κάνει αυτό πάντα, με πολλή ευχαρίστηση, έχοντας στο μυαλό την ιδέα να αφήσω πίσω ένα - εκπληκτικό
- δεν εχει ξαναγίνει ποτέ στον κόσμο - αρχείο για το μέλλον. Αλλά έχω χάσει την έμπνευση και το κίνητρο να συνεχίσω με αυτό, ώστε να τελειώσει αυτό το μοναδικό έργο ως αποκλειστικό δώρο για όλους τους πολίτες, τα παιδιά, τα εγγόνια και τους πολλούς επισκέπτες της Πάρου,
"Μαργαριτάρι των Κυκλάδων: Πάρος".
Οι φωτογραφίες θα είναι μαζί μου και θα αποθηκευτούν στο αρχείο μου, ένα αρχείο για το μέλλον, αρχείο για τα παιδιά μου και τα εγγόνια που έρχονται.
Μέλλον και μια νέα πρόκληση...
Το μέλλον μας θα είναι έξω από την Πάρο, εξω από την Ελλάδα, σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον, σε μια χώρα μέσα στη φύση, με διαφορετική κουλτούρα, στο πως διαχειρίζεται τα νέα πρόσωπα στο "snap".
Μια νέα πρόκληση, μια νέα πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία φωτογραφιών και τη συλλογή κεραμικών.
Το μέλλον μας θα είναι σε μια άλλη χώρα, όχι πιο κοντά στην Ολλανδία, αλλά πιο εύκολο να ταξιδέψουμε, να επισκεπτόμαστε τα παιδιά μας και τους Ολλανδούς φίλους μας.
Ένα νέο σπίτι σε ένα μικρό χωριό “με την φύση στην πίσω πόρτα¨, τις πολιτιστικές δραστηριότητες και τοποθεσίες.
Θα ξαναέρθουμε...
Ευχαριστώ για όλα
αυτά τα χρόνια της φιλίας. Ξέρουμε ότι αφήνουμε πίσω πολλούς φίλους και ότι θα χάσουμε πολλά πράγματα της Πάρου, αλλά σίγουρα το θέλουμε και εμείς να επανέλθουμε για να επισκεφθούμε το νησί.
TREVOR ROBERT 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου