Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

O πιο απογοητευμένος λαός στην Ευρώπη

kid brazil Πιτσιρίκο γειά σου
Εμείς είμαστε φίλε αυτοί. Είμαστε αυτό που λέει η έρευνα, πιτσιρίκο, και γουστάρω.
¨O πιο απογοητευμένος Λαός στην Ευρώπη¨, στην Ευρώπη των ευτυχισμένων, μη χέσω.
Γουστάρω γιατί είμαστε σκατά με την ¨βούλα¨, την Ευρωπαική.
‘Ολα στην ζωή μου είναι τέλεια! Μπορούν να είναι τέλεια. Αν έχω την υγειά μου, αν έχω κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μου, με την οικογένειά μου θα παλέψω να προσαρμοστώ στις συνθήκες που απαιτούν την ελάχιστη κατανάλωση. Θα βάλω φασόλια στο τσουκάλι και θα ζήσω!

Ακόμα κι έτσι φίλε θα προσαρμοστώ στις συνθήκες. Θα προσαρμοστώ και θα παίξω με τα παιδιά μου, θα κάνω έρωτα στην γυναίκα μου, θα κάνω Χριστούγεννα, θα κάνω ανάσταση – μπορεί και στο χωριό και το καλοκαίρι θα κάνω και μπάνιο στην θαλασσάρα μας. Θα τα βρέξω τα πόδια μου, θα λουστώ ήλιο και θα το ¨παίξω¨ πεθαμένος, ξαπλωμένος στην άμμο, έστω και λίγες μόνο μέρες.
Γουστάρω δηλαδή, διότι και μες την μαυρίλα της παραπάνω έρευνας εγώ θα χαμογελάω.
Με δυο λόγια και μ’αυτά και με κείνα. θα τα βγάλω πέρα και θα ‘μαι καλά
[μέχρι να χαρώ –Ελευθερία]
Συγγνώμη
ΑΛΛΑ οι γ@@ένοι δεν μ αφήνουν
Αυτό που βρίζω είναι το πολιτικό σύστημα. Το κράτος με τον τρόπο που επεμβαίνει μονίμως στην ζωή μου και μου την κάνει μαντάρα. Ζητά συνέχεια να του δώσω χρήματα και με κρατά μονίμως μπλεγμένο σ’ ένα μάτσο χαρτιών, νόμων, εφαρμογών, παρανόμων και εν τέλει υπονόμων. ΖΗΤΩ!
Δεν φτάνει που με κατέστρεψαν. Δεν φτάνει αυτό αλλά ζητάνε οι γ@@ένοι να πληρώνω χρήματα που δεν έχω γιατί δεν έχω την δυνατότητα να τα παράγω!
Με πατάνε στο λαιμό μονίμως με τα διάφορα χαράτσια που με χρεώνουν και υποχρεώνουν να πληρώσω.
Δεν μ αφήνουν οι μ@@κες να ζήσω.
Ρε συ, δεν με αφήνουν να κάνω Χριστούγεννα. Θέλουν να πλερώσω άσταδιαλο τα πάντα όλα τώρα μες στις γιορτές, προς το τέλος του χρόνου και εκβιαστικά. Καμία παράταση λέει ο αθεόφοβος.
Πού να τα βρω ρε; ‘Ενφια-τελη-διακανονισμό, ΦΠΑ κοντά, ΔΕΗ όπου να “ναι , το άλλο παραπέρα, και τι θα φάω ρε μ@@κα τα Χριστούγεννα; Tσίχλες; Τι θα πάρω, ρε καραγκιόζη, στα παιδιά μου; Πατατάκια αγιοβασιλιάτικα;
Δεν φτάνει που τα έφαγαν και τα ήπιαν. Δεν φτάνει που με κατάκλεψαν και με υποχρέωσαν να ζω με τα ελάχιστα. Δεν φτάνουν αυτά, μου ζητάνε συνέχεια περισσότερα που δεν μπορώ πλέον να δώσω. Μιλάμε για φρίκη.
Γιατί ρε μ@@κες;
‘Oπως είπα και παραπάνω, όλα στην ζωή μου μπορούν να είναι τέλεια, με τα λίγα, την οικογένεια, και τον ευλογημένο τόπο.
Φτάνει εσείς να μην είσαστε μονίμως στο μυαλό μου και στην τσέπη μου χωμένοι. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΩ, ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
Επιτέλους, απαιτώ από σας να μου προσφέρετε ένα ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ περιβάλλον για να ζήσω. Δεν είμαι οικονομικός δούλος. Είμαι Ελεύθερος άνθρωπος, όσο και αν εσείς ¨πολεμάτε¨ να το ξεχάσω..!!
Δεν είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση. Ενδιαφέρον χρειάζεται. Ιδέες υπάρχουν. Τις ακούω συνέχεια γύρω μου, στους καθημερινούς ανθρώπους που δεν έχουν τα παράσημα της εξουσίας . Εσείς τι κάνετε; Που βόσκετε; Που λειβαδεύετε;
Δεν έχετε κάνει τίποτα. ‘Η είστε εντελώς ανίκανοι ή το κάνετε επίτηδες και μας δουλεύετε ψιλό γαζί. Δεν δικαιολογείτε να ‘στε τόσο ¨λίγοι¨.
Εδώ ρε πιτσιρίκο, κι εσύ και άλλοι, με ό,τι δύναμη μπορείς να έχεις από το μπλόγκ, κάλεσες να οργανωθούμε, μπήκες μπροστά, πήρες πρωτοβουλία, προσπάθησες να οργανώσεις κάτι, κάπως, με ότι παράγουμε.
Αυτοί οι αχαΐρευτοι τι κάνουν; Δεν έχούν την δυνατότητα να κάνουν τέτοιες και άλλες κινήσεις;
Δεν μιλάω για το πετρέλαιο αυτήν την στιγμή. Μιλάω για αυτά που έχουμε τώρα γύρω μας και μπορούμε να εκμεταλ λευτούμε.
Τα χωράφια μας και τα εργοστάσια-εργαστήρια-βιοτεχνίες που υπάρχουν κα αραχνιάζουν. Γιατί δεν μπορούν να δουλέψουν οι μηχανές αφού πρώτες ύλες, μονάδες, τεχνογνωσία υπάρχει; Δεν λέω να πουλήσουμε αύριο αμάξια στους Ιταλούς, μιλάω για οτιδήποτε για αρχή , έστω και για τοπική κατανάλωση.
Να πάρουν μπροστά οι μηχανές τέλος πάντων.
Όχι κύριοι, δεν κυβερνάτε με αυτόν τον τρόπο. Το μόνο που κάνετε είναι να χασκογελάτε στα κουτιά -και μες στα σπίτια μας αναπόφευκτα- και σκέφτεστε πως θα διατηρήσετε την πατούσα στο λαιμό μας.
Αυτά είχα να πω. Μόνο και μόνο για να μην νομίζετε πως δεν με παίρνουμε χαμπάρι τι ρόλο βαράτε. Ψεκασμένοι -ξεψεκασμένοι εμείς, το παιχνίδι σας έχει καταντήσει αρρωστημένα γελοίο, και το παρακολουθούμε.
Πιστεύω πως λίγοι πλανεμένοι και ηλικιωμένοι σας κρατάνε ακόμα στις θέσεις σας και πως σύντομα θα μας αδειάσετε την γωνιά. Πρώτα ο θεός και θα οργανωθούμε λίγο επιτέλους.
Μιας και είπα πρώτα ο Θεός, να ευχηθώ και καλά Χριστούγεννα. Υγεία και πολύ ΑΓΑΠΗ παντού.
Είπαμε. Εμείς και με τα λίγα θα χαμογελάμε και θα καλοπερνάμε.
Δεν έχουμε πόλεμο. ‘Εχουμε όλα ταάλλα! Ας τα εκμεταλευτούμε επι-τέλους
ΥΓ Το σημαντικό:
H Αγάπη είναι η λύση και απάντηση σε όλα τα προβλήματα και ερωτήματα.
‘Οποιος το ψάξει, δει, εργαστεί σε ¨αυτό¨ κερδισμένος θα είναι.
Υ.Γ 2 Αν το βγάλεις , κόλλα και μια φωτογραφία με τίποτα πιτσιρικάδες να παίζουν μπάλα στην πλατεία. Εδώ η στην Βραζιλία. Ή κανα Χριστουγεννιάτικο τραπέζι με κέφι και χαρά.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
όρθιος ορθός/τρελός καλόγερος

(Αγαπητέ φίλε, μην πληρώνεις φόρους κλπ. Δεν πληρώνει κανείς. Ούτε ο Σταθάκης με τον Φλαμπουράρη δεν πληρώνουν. Στάση πληρωμών έκαναν κι αυτοί. Έχει περάσει γραμμή η κυβέρνηση να μην πληρώνουμε. Ετοιμάζεται κι αυτή για στάση πληρωμών και μονομερή διαγραφή του χρέους. Δεν υπάρχουν απογοητευμένοι λαοί, υπάρχουν απογοητευμένοι άνθρωποι. Ας πρόσεχαν από ποιους γοητεύονται. Όλα καλά θα πάνε. Κι αν δεν πάνε καλά, θα τα τινάξουμε και θα γλιτώσουμε. Να είστε καλά. Καλές γιορτές!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου